Capitol 12

Edward pov

A doua zi cand m-am trezit am avut senzatia ca tot ce s-a intamplat aseara a fost doar un vis frumos si nimic mai mult, dar cand am observat medalionul din mana mi-am dat seama ca a fost real si ca azi o voi revedea dupa trei ani, in care eu m-am simtit oribil.

M-am ridicat din pat binedispus si am inceput sa imi fac siesta cu gandul inca la ea. Am coborat in bucatarie unde i-am vazut si pe restul care mancau.

-Neata, spun eu zambind si asezandu-ma la masa ca sa mananc.

-Neata, Edy, imi spun toti in cor.

-Buna, scumpele, imi raspunde mama.

-Wow, fiule, ce fericit esti, imi spune tata chicotind.

Intr-un sfert de ora am terminat de mancat si ne-am indreptat cu totii spre scoala vorbind si razand. Cand am ajuns in curtea scolii, noi ne-am dus in locul nostru obisnuit.

Dupa cateva minute apare si Swan, alaturi de Miriam si Diana. Ele se apropie de noi si ne salute. Dupa putin timp vad intrand in curtea scolii un grup de persoane, iar in acel grup era si fata care mi-a furat inima.

 

Emma pov

Eram in camera mea cu cele doua nesuferite pe nume Kathrine si Elena, care au venit la mine sa ne pregatim pentru scoala.

-Emma unde este lantisorul de la acel baiat? ma intreaba Kathy, iar eu imi duc mana rapid la gat sa vad daca ea se inseala, dar nu. Atunci in minte mi-a aparut scena de aseara. ,,El, a fost el”, ma gandesc eu privind in jos.

-Emma, ce este cu tine? ma intreaba Elena ingrijorata.

-Da, da sunt bine. Si Kathy, lantisorul acela l-am pierdut, ii raspund eu, iar in mintea mea inca ii vedeam ochii lui verzi si superbi, buzele lui dulci peste ale mele si bratele sale in jurul taliei mele. M-am simtit protejata, dar in acelasi timp ma simt si distrusa din cauza a ceea ce mi-a facut el si ceilalti patru in urma cu trei ani.

-Emma, de cand suntem noi prietene? ma intreaba Elena din nou.

-De trei ani, de ce? intreb eu putin nedumerita.

-Atunci iti dai seama ca noi te cunoastem, dar nu perfect, iar acum imi dau seama ca tu ne minti, spune Kathrine privindu-ma in ochii.

-E o poveste mai complicata si nu pot vorbi despre ea, pentru ca eu ma simt rau de fiecare data cand ma gandesc, ii raspund eu.

-Ne pare rau, Emma, imi spun cele doua luandu-ma in brate.

Dupa cateva secunde telefonul Elenei incepe sa sune.

-Buna, iubitule. Ce faci? intreaba ea pe o voce dulce, iar eu imi dau ochii peste cap prefacandu-ma ca imi este rau. Ati ajuns deja? Bine, venim acum. Te iubesc.

-Elena lasa, te rog eu foarte frumos, dulcegariile cand sunt eu in preajma, ii spun eu.

-Da, bine, bine. Cum spui tu, imi spune ea dandu-si ochii peste cap. Kathy, sa mergem ca au venit baietii, continua ea.

-De ce mai stam aici, daca au ajuns? spune si cealalta nebuna.

Amandoua au fugit pe scari si eu eram in spatele lor intrebandu-ma daca ele au scapat cumva dintr-un spital de nebuni. Cand am ajuns afara i-am vazut pe cei patru sarutandu-se, iar eu am zis pe o voce amuzata:

-Luati-va o camera si, va rog, nu traumatizati lumea care trece pe drum.

-Uite-o si pe micuta geloasa, imi spune Damon chicotind.

-Exact, alta treaba mai buna nu am decat sa fiu geloasa, ii spun eu in timp ce ma apropiam de el, cand eram langa el l-am ciufulit. Stiam ca ura acest lucru.

-Emma Nesuferita Black, nu ma mai ciufuli ca nu avem trei ani, spune el gadilandu-ma, iar restul mureau de ras.

Dupa un sfert de ora ne intalnim cu restul in fata liceului, iar Klaus si Kol incep sa ma enerveze, ca de obicei.

Intram in curtea liceului, iar cei doi frati Salvatore ne fac semn sa ii urmam spunandu-ne ca ei cunosc niste persoane, iar noi facem asa cum ne-au spus cei doi.

-Bellisima, ce faci? intreaba Damon o fata din acel grup.

-Bellita, ti-a fost dor de noi? o intreaba Stefan pe aceeasi fata.

Ce forme de alint stupide au mai inventat si astia doi.

-Faceam bine pana acum Demon al idiotilor, si nu mi-a fost dor de voi Stupidicus, raspunde acea fata care se uita urat la cei doi tantalai care ranjeau la ea.

-Hai, Bellishor, sunt sigur ca ti-a fost dor de varii tai, spune Damon.

-Da mi-a fost dor de voi incat dansam de fericire ca nu erati langa mine, spune ea dandu-si ochii peste cap.

-Nu fii nepoliticoasa si prezinta-ne prietenilor tai cu exceptia blondnei, spiridusului,  piticaniei si celor doi baieti.

-Mda, ma rog. Ei sunt Damon si Stefan verii mei, iar ei sunt Tanya, Miriam, Diana, Rose, Nessie, Emmet, Jasper, Stephen si Edward, spune ea prezentandu-i pe fiecare in parte si am observat ca s-a strambat putin cand a pronuntat numele ultimei personae, iar eu mi-am ridicat privirea cand am auzit cinci nume.

-Este randul nostru sa facem prezentarile. Ea este Elena, iubita mea, Katherine, iubita lui Damon, Klaus, Kol, Elijah,Tyler, Jeremy, Bonnie Caroline, Rebekha si nu in ultimul rand cea mai nesuferita fata de pe Pamant, Emma,spune Stefan.

– Mda, mersi pentru prezentare, Stupidicus, spun eu sprivindu-l urat.

-Hai, Next top model, stii ca e adevarat, imi spune Klaus ranjind la mine. ,,Nu cred ca mi-a spus asa sau urmeaza sa il decapitez”, ma gandesc eu, dar se pare ca cea de-a doua varianta este valabila, avand in vedere ranjetul pe care il avea.

-Klaus, idiotul idiotilor, daca te prind nu mai scapi cu viata din mainile mele, spun eu  incepand sa il alerg pe acel idiot.

Dupa cateva minute de alergat, reusesc s ail prind si se allege cu doua palme de toata frumusetea peste fata de la mine.

-Nu pot sa cred ca nu ai castigat. Eu consider ca esti mai frumoasa decat stearsa ai… incepe o fata scunda, dar este intrerupa de mine.

-Nu te teme m-am obisnuit cu ideea ca mi s-a furat premiul, dar nu am de gand sa plang pentru asta si oricum mai sunt multe alte concursuri la care pot participa si sa castiga, spun eu radicand din umeri.

-Dar tot cred ca nu este corect, spune din nou ea.

-Asta este viata, spun eu din nou.

Restul pauzei l-am petrecut enervandu-ma pe cei doi sacaitori, care mai primeau cateva palmute drept cadou, dar ei nu au renuntat.

Prima ora aveam istorie cu Bella, Katherine, Elena si Jeremy

-Emma de ce te enerveaza atat de rau cei doi? ma intreaba Bella, dar nu reusesc sa raspund pentru ca in locul meu raspunde Katherine.

-Pentru ca ei sunt indragostiti de ea, iar ea nu ii baga deloc in seama.

-Sigur, Katherine, clowni aia doi vor fi indragostiti de mine doar cand vor zbura porci, ii raspund eu privind-o urat pe satena.

-Ma rog, dar eu tot asta cred, spune ea chicotind.

-Katherine esti enervanta, ii raspund eu dandu-mi ochii peste cap.

Noi am continuat san e contrazicem pana cand am ajuns in clasa, facandu-i pe cei trei sa rada.

Dupa doua ore in care am ras, eu ma indreptam spre sala de teatru, pentru ca eu mi-am ales ca ora optionala teatrul. Cand am ajuns in sala, am cautat cu privirea un loc liber, dar singurul loc era chiar langa Edward. M-am indreptat cu pasi mici spre acel loc, cu inima batandu-mi puternic. M-am asezat langa el fara sa spun nimic, dar el a observat ca m-am asezat si si-a intors privirea spre mine.

-Buna, Emma. Ce mai faci? imi spune el incercand sa imi atinga mana, dar am fost mai rapida si mi-am retras-o.

-Nu prea cred ca te intereseaza ce fac, nu dupa cate s-a intamplat acum trei ani, ii raspund eu privind in fata, incercand sa imi tin lacrimile sub control, in timp ce o amintire incerca sa se strecoare in mintea mea, dar eu nu i-am dat voie.

-Daca ne-ai asculta, ai intelege ca am fost pacaliti de cei doi, imi spune el si ma intoarce cu fata spre el, dar eu tot ii evit privirea pentru ca nu vreau sa vada suferinta din ochii mei, el imi ridica fata si eu ma pierd in superbele lui oceane de smarald, ca de obicei.

Am stat asa, nu stiu cat, poate cateva secunde sau poate ore, pana cand vocea cuiva ne readuce cu picioarele pe pamant si ne intoarcem privirea spre scena unde ii vedem pe Kristen Stewart si Robert Pattinson, care se prezentau ca fiind noi nostri profesori de actorie. Din intreaga sala s-au auzit multe strigate de bucurie, recunosc, si eu sunt fericita ca avem niste profesionisti ca profesori.

-Am fost anuntati de fosta voastra profesoara de actorie, ca pentru finalul anului, si-a dorit sa puna in scena superba poveste de dragoste ,,Romeo si Julieta”, iar noi doi suntem mai mult decat incantati sa facem asta pentru dansa, spune domnisoara Stewart.

-Pentru inceput va trebui sa alegem pe cei care ii va juca pe Romeo si Julieta. Azi vor fi probele pentru a alege personajele simaineva fi afisata distributia, spune si domnul Pattinson. Au inceput sa strige perechile pentru cei doi protagonisti, iar eu asteptam sa fiu chemata.

-Emma Black si Edward Cullen, spune domnisoara, iar eu am ramas uimita.

Eu nu m-am ridicat de pe scaun pana cand Edward ma ia de mana ca sa ma ridic sa ne ducem pe scena.

Leave a comment